Happy - happy - soooo happy

Még mindig a torkomban dobog a szívem, a gyomrom összeszorulva, és vigyorra áll a szám.
Felhívtam Erikát ééééééés, mehetünk!!!!! 8 év után végre 99,999999 % hogy megyünk. - a maradék ha netán Ingrid vagy én meghalnánk, vagy esetleg természetkatasztrófa következne be.
Hihetetlenül várom, és sikítozva rohantam ki a szobából.
Tehát augusztus 22-én 8 órakor Ingriddel Kecskeméten leszünk. Mindent bele fogok adni magam részéről, és tudom hogy Ingrid is szeretni fogja. Már átbújtam az agilitys könyvemet többsoron, és legszívesebben ugrálnék össze-vissza.

na de erről ennyit, mert egyre jobban izgulok.

ma voltam Ingriddel sétikálni elmentem barátnőmhöz könyvetcseréltünk utána bejártam az egész "várost" és Ingriden egyszer nem volt póráz. egyszer rászoltam hogy Griduuus amikor ciccet látott, de utána szépen jött. úúúúgy imádooom ♥ Közben reklámoztuk a Szegedi Tappancs menhelyet egy piros kendőcskével :)
Új trükköket is tanultunk. még kezdetlegesek, és ma kezdtük őket tanulni. Klikkerrel, és lassan el is hagyjuk majd mert tudja hogy mi a dolga, csak néha lustácska. meg most azt is tanuljuk, hogy ellentétes lábbal adjon pacsit. egész jól megy, csak a kezem iszonyúúú csúnya. össze-vissza van karmolva, de azt is kezdi érteni, csak elkapkodja a drágám. most jöjjenek a képek.

Megjegyzések

Ivett üzenete…
:) hajra hajrá ;-)
Anna & Molly üzenete…
Remélem jól fog sikerülni:) Nekem is minden álmom hogy agilityzhessek Mollyval ( westie lány ,1 éves lesz augusztus végén), de sajnos messze van a legközelebbi agility suli is. Viszont lehet hoyg anyáékat rátudom venni hogy hordjanak be Miskolcra, de csak akkor ha az agilitysuli kinyit, mert most szünetel ><:)
Eszti, Demi, Mexi üzenete…
Szuper hír!Remélem összejön. ;)
Szept. 12 Kecskemét CAC!!! :))
Nagy Orsi üzenete…
Kitartás és sikerülni fog :)

Eszti alig vároooom. ♥

Népszerű bejegyzések