Utolsó séta...

áááá... Ma voltunk utoljára sétálni Ingriddel... Milyen szemét az idő :S



Kimenntünk sétálni.. Ingridemet majdnem elfújta a szél. Plusz sok volt a vadász, inkább visszajöttünk. Regi 3/4-ed 4-kor rámírt hogy menjünk sétálni. 4-5ig  Regiékkel voltunk sétálni... olyaaan jó volt. rengeteg nyuszit láttunk. Suzy és Dundi szokásosan mellettünk jöttek Gridusz meg valahol elől... Nem voltam teljesen nyugodt, meg látszott a bahíváson, de max 1x 2x nem jött rögtön... :DBőrig áztunk, és Regi hugának Rékának (igen, az Ő huga is Réka :D csak 2 évvel fiatalabb az én hugomnál) meg nem volt esőkabát szerűsége, szóval hazajöttünk... Mondjuk Rékának volt a legnagyobb hangja hogy nemenjüüünk.. :D Meg ő volt legől, azzal próbálkozott hogy elkapja Ingridet.... Sikertelen próbálkozott :D

Kinnt kicsit edzettünk az udvarban... Most sokkal kevesebbet mint álltalában... Jó, ha a délelőttöt, és a reggelt-5kor nem tudtam aludni.. kis kutyázás 6-ig... megtette a talását... 10 kor kelltem fel -akkor bőven meg van a 2 óra...Ééééés! Ingrid kezdi kapizsgálni mi is az hogy off. Tök ügyes. Mondom on, első két lábát felteszi rám néz... csak az a gond, hogy gyorsan lelép.. dehát eez van... majd javítunk. Jön off, hátsó két lába...
Eleinte bajban voltam hogy tanítom mag. de mostmár rájöttem :D Oldalról tanítom meg, hátha könnyebben megérti. :D Aksikat egyre jobban tudja. Kb. 10 m-re teszem egymástól és simán hopp, tovább hopp, naaagyon ügyes... Vagy csak én vagyok elfogult? :D Az tuti, hogy kezd fejlődni, egyre izmosabb lesz a csajszi.. Jó, Maya nyomába sose fog érni. De egyre jobban combosodunk. A lécsőnél mondom hogy zóna, megáll. csak ha ellépek Ő is akar jönni. Karika nagyon messziről is megy. És amire nagyon büszke vagyok. Úgy kb. 3 m-re leültettem Ingridet egy aksi elé. Az mellett 5 m-re volt a másik ugró aksink. Én beálltam a 2 közé és mutattam hogy a másikat ugorja... És elsőre sierült. Nagyon büszke voltam rá. Szalalom szépen megy viszont magamat nem tudom  lenevelni  a mutogatásról... Mert arra koncentrálok, hogy ne mutogassak, és nem mondom hogy szlalom-szlalom... Ő meg azt hiszi rosszul csinálja.. :/

Izomról jut eszembe.. még fórumon muatatta Kriszti.

A sétáról Regi csinált pár képet. Majd hozom ha elküldi :D

Megjegyzések

Kicsi_lány üzenete…
Maya meg az izom? Ugyan dehogy :DDDD Pöppet toppon van a lyányom (L)

http://gallery.site.hu/d/14834662-1/DSCF5587.jpg

http://gallery.site.hu/d/13501476-1/DSCF4829.jpg

Am örülök, hogy haladtok az agilityvel, ha van otthon valami léced akkor nyugodtan tedd fel a lépsőre és akkor Ingrid tudni fogja kötni a kettőt (mármint léc és palló)

Népszerű bejegyzések