Örzővédő goldi

Ma voltunk erdőben Ingriddel.
És olyan ügyes volt. Mondogattam hogy kerül, meg twist és csinálta. úgy kerülgette a fákat.
Kijött egy hapi hozzánk. Ilyen vendégmunkás. Ingrid meg mielőtt odaért volna előttem termet és úúúgy morgott rá. Tökre meglepődtem. Hapi nem is akart tovább nyomulni :D
Aztán már tökre kifáradt. és annyira féltett a munkásoktól hogy mellettem kutyagolt.
Nade megyünk haza Ingrid fülel és hopp. mint egy cicc. csak nézek. amikor felegyenesedett egy kicsi fürgegyík volt a szájában. Legszívesebben rákiabálltam volna. De rájöttem, hogy ez nála természetes. lehiggadtam és letetettem vele, majd megdícsértem. olyan büszke vooolt magára :Djó volt nézni.
Húúú. úgy várom Kecskemét CACt. *.* Jólessz talizni ismerősökkel. :D
nagyon fogok szurolni Demikének. :D szerintem tök esélyes a kiscsaj :D
Majd hozok a mai sétáról videóóóót.
Meg hozok Mikoról képeket ♥ annyiira szereteeem ♥
Olyan gyönyörűséges. És olyan kis művészlelkűűű ♥ Ingrid is az, meg minden. De Mikooom♥ Mondta is gazdija hogy szerinte buzi xDmármint homokooos :D De annyira imád.. meg  Terikenénit :D mamámék szomszédja. na érte bolondul a srác :D
De Ingrid favorit. ahogy ma megmorogta a hapit. imádom ♥ De úúgy féltettem :D Mondjuk ez a hibám. És most ma tök sokat változtattam. Örültem hogy elmegy, játszottam vele. és már hazafelé nem is volt rajta póráz még az utcán sem. és jött mellettem. És látott ciccet és nem ment oda. tök büszke vagyokj rá ♥ imádoooom♥ Luncussal beszéltük, hogy nemakar kutyát.. én sem akarok jelenleg.. mondogatom hogy jólenne, de így Ingriddel így többet tudok foglalkozni ♥ és remélem mééég 6 évet együtt.. legalább. Olyan szörnyű hogy Szemi 8 évesen meghalt :(( isteneeeeem. de nem. Ingrid csúcsformában van és sokáig og élni. még min. 6 évet ♥
na nem is gondolok erre :|
Holnap hajnalban felkelek asszem és elmegyek valamerre Griddel :D

Megjegyzések

ESzti, Demi és Mexi üzenete…
Én is várom már. :))

Népszerű bejegyzések