Kitartó agilitysek

Nem semmi... Hétvégén volt Europa Open (EO) Liberecben  és voltak magyar versenyzők is.
Nagyon durva idő volt, ami szerintem nagyon befolyásolta az eredményeket, bár magyarok így is nagyon jól szerepeltek!
Anyának is megmutattam egy-két másodpercet, és ő is csak nézett....
Igazából szerintem tök veszélyes volt, mert a sárban ha megcsúsznak nem tudnak úgy elrugaszkodni a talajtól a kutyák, így nekiugranak az aksiknak, ami nem lehet kellemes érzés... meg ha sikerült is jól ugrani a leérkezés sem lesz a legkellemesebb...
Szerintem egy ilyen nagy versenynél alap lett volna hogy egy zárt termet biztosítsanak ilyen esetre....
Le a kalappal az összes versenyző előtt!!
Itt egy 54 mp-es lassított videót ahol látszanak a körülmények...




   

itt pedig egy 50 perces összefoglaló:
http://www.vimeo.com/13736730


És itt vannak eredmények: http://www.europeanopen.cz/ 

És az Ebugatta beszámol a World Dog Showról
http://portal.ebugatta.hu/?q=node%2F580
Hatalmas gratula Dorkának a Junior Handling 1.helyezésért!!
És az összes megyarnak akik ott voltak! 
Süli Kriszta goldija Bonett Bride Blue Moon "Grace"  kölyök világgyőztes és BISben Best Puppy of the day 3.  lett.Nagyon gratulálunk nekik! És volt még annyi, annyi siker és ez csak 2 a sok közül :)
2013-ban MO-n lesz WDS... alig várom :)


Ingriddel sokat gyakorolunk mostanság, 22-én valószínűleg megyünk agilityzni. Már alig bírok magammal...
Minden nap gyakorlás. És Ingrid annyiraaa élvezi!! 



Éééés! Kecskemét CAC nevezési felhívása:






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések