Az a bizonyos villanykörte....

Tegnap rájöttem miért szarja le a fejemet Ingrid :)Tegnap jutott eszembe. Ha valami rajzfilmben lettem volna tuti megjelenik az a villanykörte a fejem mellettt. :D
Folyamatosan kontrolálni akarom, és nagyon féltem... Nem tudom mitől... De mindenen látszik.. Igazából Erika nyitotta fel a szemem edzésen... Észre sem vettem eddig.
Ma 5kor keltem és amint kicsit világos lett induntunk. Kicsi rétemre mentünk. Imádom azt a helyet.
Sehonnan nem lehet belátni, mert alacsonyabban van mint a földesút( van a szélénél egy bucka, és utána mélyed.)
Ott van egy farönk amre rá szoktam ülni. Ez most is így volt. Van mindig egy varjú. Ingrid kiidegeli folyamatosan:D Most nem hivogattam Ingridet csak 1x 2x. ÉS rögtön jött.Nem kaptam el, hanem megvártam hogy odaérjen elém.
Több mint 2 órát voltunk ott. Iszonyatosan jó volt. És olyan történt ami eddig SOHA! Nem volt nálam juti... De úgy gondoltam kicsit gyakrololjuk a lábszalalomot. Annyira jól ment hogy az EGÉSZ kűrt sikerült végig tánciznunk, és nagyon szépen figyelt.
Ennyit jelent hogy nem stresszelek :D Talán ez volt életem legjob reggele.
Eddig mindenkit irigyeltem hogy nem megy el a kutyája. Mostmár az enyém se ha lenyugszom. Figyelt, és igazán összetartoztunk ♥

Edzésen is tudom mi volt a baj. Bebeszéltem hogy el fog futni, és a második aksi előtt leblokkoltam. Megérezte és ilyenkor mindig elmegy... Pont mint én. Utálom ha meg akarják szabni folyamatosan hogy mit csináljak... Még utcán is tudtam vele póráz nélkül sétálni... Csak nyugodtnak kell lennem :D

Ezt a reggeli kelést addig fogom megtartani amíg világos van reggelente... sötétbe nem szeretnék sétikálni.. :|
Felőlem lehet akármilyen keverék. Ígyszeretem és nemkell más ♥ Annyira hasonlítunk (személyiségileg). Számomra Ő az igazi :) Annyi mindenen keresztül mentünk, és remélem még sok mindenen keresztül is fogunk... Jó sok mindenen.
Amit az agilitytől vártam megkaptam. Ugyanis azt szerettem volna hogy összhangban, együtt legyünk. És megkaptam. A többi hab a tortán. ♥
   
 

Megjegyzések

Fleur üzenete…
Még 1x gratula,h fel tudtál kelni!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D
Mindig mondom én h ügyesek vagytok Griddel,és látod téééllleg igazam van :DDD
Nagy Orsi üzenete…
:D:D hát nagy erő kellett hozzá az tuti :P

Köszi :D
Farkas Dia üzenete…
Gyönyörű ahogyan leírtad :( (L)
Ügyesek vagytok (L)
Nagy Orsi üzenete…
köszi Dia ♥♥
♥♥♥♥
Névtelen üzenete…
*ül és csak mosolyog*
dorkacica üzenete…
Gratu!
Én is ezt csináltam. Folyamatosan kontrollálni akartam Szofit. De erről leszoktam, és lám, minden egyszerűbb lett. :) És nem mellesleg azóta mindig póráz nélkül sétálgatunk az utcán. :)
Nagy Orsi üzenete…
:D akkor látom nem csak én vagyok ilyen :D
és ilyen apróságokon mennyi minden múlik :)

Népszerű bejegyzések