Név választás

Amikor Ingridet kiválasztottuk, már akkor tudtuk, hogy Ingrid nevet kapja... A Nils Holgerson c. mese nagy kedvencem volt... Oviban mindig olyat játszottunk, hogy vadludak vagyunk... Én persze mindig Ingrid voltam...
És amikor elhoztuk az én drágámat akkor próbálltam ellenkezni, hogy ne ez legyen a neve... Anyáék meg már hozzászoktak. Régen nagyon ellenezték a nevet...
Végül hivatalosan is ez lett a neve...

Nem rég az állatorvosnál találkoztam egy Maya nevű goldival. Nagyon aranyos volt, 9 éves, de bombaformában.
Megkérdezte a gazdija mi az Ingrid neve. Amikor elmondtam elmosolyodott... Északi név. Ingrid fehér... Kissé távolságtartó, mégis kedves.... Aranyos, élettel teli... És ma megnéztem egy részt a Nils Holgersonból... És tényleg.. Illik rá a név. A rajzfilmi Ingrid kedves, kissé anyáskodó, és a legszebb... És elmondhatom, hogy Ingir tényleg szép, tényleg kedves... Igazából az lett volna a legviccesebb, hogyha a fehér liba (nemtom hogyhívták) az lett volna Ingrid...
Ingrid név jelentése:  Ingwio isten által oltalmazott lovasnő
Másik oldalon ez áll: Hasonlítani fog a svéd dívához. Egyszer majd ő is meghal. 
Kissé tényleg dívás... :D Azt kéne látni amikor kötélhúzósat játszuk, és engedem nyerni.. majd elesik olyan magasra tartja az orrát :D És tényleg meg fog halni, egyszer.... remélem ez azt jelenti, hogy sokáig fog élni...
És egy másikon:
Név eredete: svéd
A név jelentése: szép istennő, harcias lovas nő
Névnapok: február 5.

Na van egy istennőm.. Vigyázni kell, nehogy  valami olyat csináljak ami megsérti.. :D

És legutolsó:
Ingrid
Északi germán eredetű, összetett név. Az első elem Ingwio germán istenség nevét rejti, a második elem jelentése: lovas, lovaglás, vagy: szép.


 ***
Egyépként gyakorolgatunk, minden tök szuperül megy... :D Nemsokára Kecskemééét CAC ♥ jólessz ♥
Gratulálok minden CACIB résztvevőnek. Azt láttam hogy BIS-be nem jutott be goldi :(( mindig spánieleek :((
Majd lesz ez így se:D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések