Behavazva

Ugye elnézitek nekem, hogy nem írtam mostanság? ugyanis péntek énekkaros fellépés (igen, benne vagyok a kornyikaosztagban).. utána hétvégénkicsit buliztam, szombat k.o. vasárnap kaptatok bejegyzést :D hétfő kerámia, kedd tollas és bennt voltam suliban 4ig... szerda technikára kellett készülnük, 3 tól 8 ig nem voltam elérhető..  ma, vagyis csütörtök... háát hogyismondjam.. hazaestem angolvesernyről ( megírtam képeslapokat) és mentem tollasra... pörgök mi? de oooolyan lelkiismeret furdalásom van!!! ma össz-vissz fél órára tudtam kimenni csajhoz, és héten egyszer sem... de most be kellett jönnöm, mert szószerint jégcsap lettem... no sebaj, szeretjük a hideget :) viszont holnap.... azthiszem kaptok egy dd parádés videót.. ugyanis nemvárok hugomra hogy besegítsen! majd megoldom a jó kis székes módszerrel, max lesz benne vágás... hát hogyismondjam.. véleményem dd-ről... lesz benne pici -de tééényleg csak pici - távmunka... igazából annyi, hogy nem lát engem.... énse őt... szóval kénytelen leszek kiereszteni a hangom.. az úgyis megy.... - sok tanár szólt már... :) -  de egész jól megy...  az előbb kinntvoltam a csajnál, megetettem.. és tök jót "buliztunk" elkezdtem vele a dd kürt csinálni, közben magamban énekelgettem karácsonyi dalokat, és annyira jó kedvem lett. Csjom bepörgött, és a végén leültem a hóba, majd szétfagytam, de annyira hiányzott a csaj... :) na lehet várni a holnapi vidit :))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések