Naturally

A mai napom iszonyú jó volt. Reggel felkeltem,elég szarul voltam, bevettem gyógyszert, kicsit olvastam, aztán amint hatni kezdett kimentem a csajomhoz.

Kiraktam a 2 ugróaksit, meg a karikát, hopiztattam. Utána jött egy kis frisbee. Egyszer sikerült úgy eldobnom, hogy amikor a hátamra ugrott, onnan elrugaszkodott, és elkepta. Többször nem sikerült megismételni, mert bénán dobtam el. Utána kicsit kifésültem Gridet, és dd-ztünk. Van pár új ötletem téli dd parádéhoz, és tök jól megy a csajszinak, nagyon  gyorsan felfogta mit kérek tőle..  Annyira meghazuttolja a korát... vagy legalábbis szerintem... tréningeztünk is egy kicsit, olyan ügyes volt a csajszi! Ahogy a délelőtöt együtt töltöttem vele, olyan... békésnek, és tökéletesnek tűnt minden.ű


Kajáltam, utána átmentem szomszédba megnézni a kis-bulldogot. Hatalmas, hétfőn született, de akkora mint egy 2 hetes kutyus!



Aztán mentem Ingridért és irány erdő. Egészen az "erdőnkig" mögöttem kellett jönnie, és tökéletesen jött mögöttem, nem szalad el. Aztán odaértünk a rétre, éppen arra gondoltam, hogy a csajszit lassan hagyom futkározni amikor elrohant mellettem.De olyan fura, hogy elég rágondolnom, és csinálja a csaj. Most nem ilyen trükkökre gondolok, de mint pl. arra hogy ha erősen arra gondolok hogy jöjjön oda, már szalad is. Gyűjtöttem pár tobozt, fenyőágat, a karácsonyi díszítéshez. Utána hívtam, nemjön. Illetve nem is hallottam, úgyhogy inkább legugoltam egy gödörbe. Hát hallom hogy elsuhan a csajom lihegve, egyenesen haza. Ő már nem is keres, fut haza... mintha otthagytam volna bárha is. Elkiáltottam magam, erre megpördul, sprintel felém, majd ledönt a lábamról úgy örül. Hazafelé is szépen jött mögöttem.
Hazajöttünk, újabb trükköt tanult a csaj. a "tégla" trükköt. majd a dd parádénál lesz jelentősége. 
Bejöttem átfagyva, leültem géphez. Anya felmos, kinyitja az ajtót. Ingrid meg ül az ajtóban, és vivát bámul. Néha egy-egy magasabb hangnál fordigatja a fejét. van videó is ahogy nézi. Most SP megy, és Ingrid sehol.. jelent valamit nem? (bocsi SP fanok) 


És kidekoráltam a házat:


észrevettem Ingriden 2 dolgot is. az 1ik, már visszatérő dolog, valami szemölcs szerűség:


a másik meg a körménél volt, a vérre lettem fogyelmes, mintha megkarcolta volna valami. de mostanra csak kicsit piros, semmi vér.


és végére egy videó. Ingrid  kis kora óta ezt csinálja a jéggel:


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések