Hajni


Ma hazavittem egy golden retriever kutyust. Rögtön tudtam kié, úgyhogy ráraktam a hámunkat, és a pórázt, és elindultam. Hát több dolgot is megállapítottam. Eléggé domináns típúsú, kutyákkal való szocializáltsága az a béka segge alatt van, sétáétatva még soha sem volt... Minden kutyára morgott, még jó hogy meg tudtam tartani...
Aztán rájöttem miért, főként akkor amikor megjelent a gazdája.
Van egy pulijuk is. Kinyitja a kaput, a pulinak a tarkóját megfogja, és arrébdobja... utána jött Hajni, a goldi. Leveszem róla a hámot, erre emegütötte... énmeg elkezdtem osztani, hogy mit képzelmagáról, egy kutyát nem lehet ütni.. erre kiderült hogy láncon van... Eléggé felment az agyvizem, nagyon leosztottam, hogy egy kutyát nem lehet láncon tartani.. erre jött az, hogy mi közöm van hozzá.. én meg mondtam hogy kereshetek Neki új gazdát... erre kutya tarkóját fogva elviharzott...
nagyon felment az agyvizem.. bár ez érthető is nem?

Megjegyzések

Petra, Tapi és Linda üzenete…
hát ez fújjjjjj :@
szegény Hajni :(
szegény puli :(
szegény Te :( :(

Népszerű bejegyzések