Első hó = loca!

Ma leesett az első hó!
már nagyon régóta várom ezt a napot!!
Kimentem Ingridhez, a csaj tisztára kattant!!! össze-vissza rohangál, nagyon pörög!!
labdáztam vele, meg rohangáltunk.. annyira aranyos ilyenkor...  fut-fut... aztán hirtelen lefekszik, és figyel.. elkezd hemperegni, kökii magát az oldalán, és úgy közlekedik : ) nagyon idóta!
Reggel óta szakad a hó! remélem holnapra jó sok lesz!
a loca őrültet jelent spanyolul. néha igen igaz Ingridre. Olyan kis dilinyós :)


egyébként megjött a retriever pórázunk! nagyon jó, már kipróbáltam, viszont csak karácsonykor kapom meg. sajnos... szép narancssárga, hasonlít a felvezető pórázokhoz, és Ingrid nagyon szépen megay vele.Bár nekem nagyon vékonynak tűnik.. kicsit félek, hogy a 6mm-es túl kicsi.. de talán nem! Ingrid nem húz, talán nem fog elszakadni!
és itt egy videó az én Locamról :)
  

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések