Fagyos


Ma nem mentem suliba, mert korházba kellett menni kontroll vizsgálatra. Iszonyúan csúszós utunk volt, és hát kettőször seggre estem. Későn értünk haza, 1-kor, az utolsó órára nem mentem be.




Kimetem Ingridhez edzeni picit. Hááát. annyiszor estem seggre, mint még soha. Iszonyú csúszós volt minden, de eléggé pörgött a csaj.
Csináltam videót, néha ott is látszódik hogy alig tud megállni, bár addigra kijártuk a helyet...




Egész jól halad a dobbantózás is, a hátamon már megtorpan kicsit, a hasamra meg ráteszi az első mancsát.
Ahhoz képest hogy esett az eső, a fényviszonyok szarok voltak - enyhén szólva- meg a gép sem a legjobb, egész tűrhetőek lettek a képek szerintem.



Jövő hét hétfőn- mikulás napján - nincs iskola nálunk hála istennek, szóval egész napom kutyázásra van ítélve, egy osztálytársammal megyek majd kutyátsétáltatni, neki is retrieverje van :) 
A szomszédba megszülettek a kis - buldogok, csak sajnos 2 db, ebből egy meghalt :(



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések