Fagyos Vitabull

Cetlikölyök. - maradós
fotók: Szabó Ákos

Múlt héten nem tudtam bullozni, de ma hála istennek összejött. Szokás szerint körbenéztem, kölyökvizit, Cetlinek most vannak 1,5 hetes kölykei, plusz bent van a stúdióban most egy kis mini Mandy almából mert nagyon gyengécske, és a tesókák már nyúzzák. Jó pár spanipuszi, aztán sikerült kihalásznom Csipit. Nagyon megtáltosodott a kislány, nagyon felszabadultan sétált velem. Jót sétáltunk, nagyon kis ügyike. Már kimentünk a főúthoz is, szépen fokozatosan szocializálom, végére egész kis bátor kutyus lesz belőle.

Turbinyeket vittem egy körre, ő is egyre bátrabb, nagyon büszke vagyok rá. Nagyon örült nekem irtó cuki volt.
Falika volt az utolsó akivel kerültem egyet, ma ő is nagyon odatette magát, totál elámultam tőle, ha csak a tavaly ilyenkori majdhogynem reménytelen helyzetre gondolok hát na, azért elég rendesen összeszedtem őket. Tavaly elképzelhetetlennek tűnt, hogy így viselkedjen. Álom ez a Fali, komolyan egy irtó jófej kissrác, imád mindenkit, vicces, és amit mostanság produkál gyakorlásoknál.... Remélem kiállításokat is megszokja, és ott is így fogja mutatni magát.

Átfagytam kicsit, de megérte, imádtam ezt a délutánt is :)

Mandybabákok

kedvencem az alomban





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések