Télanyó meg a krampusza

Boldog télaput!

Leesett az első hó, Drazsika első élménye a fura fehér izével. Ingrid imádja, hempereg benne, Drazsika meg fázik kicsit ha ki kell jönnie a jó meleg kuckójukból. Valahogy nincs oda érte, inkább a betonról figyeli, hogy most mi is van, mire jó most ez. Hideg, vizes, nem nyerő. Hamarosan már Drazsénak is lesz szép kabátja.  Ingridnek is új van, Bogyó-gazdival, Andival cseréltünk, Bogyikára kicsi ez a kabát, Ingridre meg mi nem jó. 
Mikubácsi hozott nekik egy kis fini alutasakos kaját, illetve egyik barátnőm engem húzott sulis ajándékozásnál, és kaptak tőle a lányok egy kis finomságot, amit megbeszéltünk az osztályfőnökömmel, hogy az Ő kutyusa, és az enyém is imád :) 
Mostanság energiailag kicsit leamortizálódtam, azon kívül, hogy bámulok ki a fejemből semmit nem tudok csinálni. Kutyákkal is egyre kevesebbet foglalkoztam a héten, hétfőn 2 óra, kedden már csak 1, szerdán már csak egy felet, ma pedig nem sokat, kiengedtem őket, de többre nem voltam képes. Hétvégén talán lesz rájuk rendesen, nyugisan időm. 

Kicsit elkényelmesedtem kajáltatás szempontjából, külön etettem őket, de sulin most megmutatták hogyan is csináljuk, és már csinálhatjuk mi is... és csináljuk is. Drazsika is alakul, ő nagyon jól leveszi a morgós-témát, együtt kajálnak, bár még igen csak kell mutogatni a hangomat. Hízókúrával haladunk, este olyanok mint a hordók, legalábbis az én anorey-kutyákhoz szokott szememnek azok. Ingrid is mostmár jó súlyban van, Drazsika meg lassan szedi a plusz kg-kat amit tavasszal leadok vele (mert hát én is hízok itt a karácsonyi időszakban) de ha nem is túlsúlyos lesz, egy-két kg-t rárakok, jönnek a hidegek. 
Esténként nem kell nekik kétszer mondani, hogy menjenek vissza a kennelbe, már be is repülnek a házikóba, onnan néznek ki. Drazsika bebújik Ingridbe, múltkor bemásztam reggel félig a házukba, tök jó meleg volt.  Amikor nem vagyok itthon ők bent vannak, kerítést még nem oldottam meg teljesen, plusz amúgy sem szeretem egyedül kint hagyni őket... 


idétlen fejek

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések