Utolsó Vitabull



Hát eljött ez a nap is. Drazsikával útra keltünk, elbattyogtunk Ákosékhoz. A karácsony nálunk mindig elég stresszes, utazunk, így necces lenne ha itthon lenne.
Adtunk Drazsikának kaját, megnéztük Cetlipiciket, utána pedig bementünk, hogy betesszük Drazsikát... Hát ellepték mind az öten, Drazsika amúgy szépen viselkedett. Bent voltam, de nem engedtem hogy beragadjon mellém, közelembe sem engedtem. Eleinte totál jól megadó pózban hagyta a többiek szagolhassák, ellepjék, utána kezdett kényelmetlen lenni neki a helyzet, kicsit morgott, szépen megértette már aki, Kefír drága annyira nem fogja hagyni, hogy ő legyen a dominánsabb. Volt pár gyönyörű pillanat, amikor Drazsika meg Kefír összefeszültek (vagyis Drazsi összekuporodva állta a pillantását) és Kefír fordult ki belőle.
Drazsi bement a házba, eleinte bevédte, de utána Kókusz játékra hívta (nem túl nagy sikerrel) de jót nevettünk rajtuk, és szerintem hamar lecseng náluk az új jövevény varázsa, pont megszokná, mire jöhet haza...  Andi szerint "kicsit letörnek majd a szarvacskái" hát, lehet...

Utána Törpivel kicsit gyakoroltam az udvarban, Futkároztunk, játszottunk, és közben gyakoroltuk a "fordul" vezényszót. Direkt póráz nélkül akartam, hogy még jobban rám hangolódjon. Törpi szépen össze van téve - de még ne egy világkiállításra. Még vár ránk egy kis munka, hogy még tökéletesebb legyen. Izmot pakolunk rá, illetve még szebb ringdresszúrát. Szeretném, ha különösen szépen lehetne felvezetni, hiszen egy mutatós felvezetés (nem a röhejes futásra, és a magamutogatásra gondolok) nagyot tud dobni a kutyán. Most a legtöbb kutyával azt gyakorolom, hogy el tudjak távolodni. Ez azért is jó, mert tudom ellenőrizni hogy áll, illetve szebb.
Nem mindegyik kutyánál jó... snaciknál nem tetszik a free, nagyon nem. Franciáknál miniknék szép. Meglátjuk majd mi lesz belőlük :) Ha majd úgy állnak lehet lesz videó is, kitudja :)

valami ilyet szeretnék


Sajnos utána jöttem is el, fárasztó félévem volt, plusz itthoni takarítás, no meg munka, honlapok, fordítás, képek retusálása :-) Egy percet sem unatkozok asszem.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések