Barátunk a nyuszi


 Ma mielőtt elindultunk az új sulim szülőiére elszaladtam kutyatápért. Sző szerint szaladtunk, ugyanis még sehogy sem álltam. Olyan handlinges tempóban tettük meg az utat, ami alapból 2-3 perc.
Beértünk, ott el is engedtem Ingridet, had nézelődjek. Egyszer csak meglátom, hogy naaagyon figyel valamit. Már elkezdett csattogni, ami az izgatottság jele.

Rászóltam hogy nem! hagyd! Na ezek után csóvált ezerrel, összeszimatolt a kis fehér nyuszikával. 
Egyszer orrával megbökte a nyuszika itatóüvegét, amitől ő maga annyira megijedt, hogy majdnem az ajtóig szaladt.
Na utána visszamerészkedett, és egyáltalán nem agresszívan, játszani szeretett volna vele... Kis aranyos...

Kiderült, hogy az új osztályfőnökünk egy biosz tanár.. juhéé! :)

estefelé kimentem hozzá kicsit gyakorolni.. íme itt a videó : )

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések