Elhavazva


Na, reménykedjünk, hogy egyszer vége lesz ennek a tanévnek... hétfőn kedden belsővizsgánk lesz, 2 hét múlva meg szóbelik... : | szóval... alig jut időm Ingridre... Meg is látszik.. elkezdett csúnyulni a füle, úgyhogy visszatértünk a minden napos tisztogatásra.

szerdán voltam a kiskőrösi lovardába Regivel, és Edinával. Hogy megmaradjunk a kutyás témánál van ott egy cuki puli... Most van kölyke... : ) Alapból ellenzem ezeket az elléseket... de... nem én fogom megváltani a világot.A kutyus azthiszem Paca egy tünemény, amikor jöttünk el a lovardából Pacának fel volt copfozva a frufruja. Azthittem megzabálom!

Pulikról jut eszembe, egyik angolos csoporttársamnak lesz egy fehér szuka pulija... Mondta, hogy majd mehetnénk sétálni.. Szuper : )

Most nagyon lovas lettem... : ) beleszerettem egy ottani paciba, Musztángba... Egyébként jövő hétvégén megyek osztálykirándulásra, fényképezőgépet nem viszek, mert nem akarok azzal foglalkozni.. különben elérhetetlen lennék mindenki számára.

Már csak 2-t kell aludni, és kiállítás. Legközelebb azt hiszem arról kaptok beszámolót, természetesen képáradattal, ugyanis viszem a gépet : )  Viszont tessék nagyon-nagyon szurkolni!!!!!!!
Ha kíváncsiak vagytok a lovas képekre IDE kattintva megnézhetitek.. : )
Musztáng : )

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések