Szeretjük a dokinkat.... : )



Második bejegyzés, no de sebaj....

5-re ott voltunk a dokinknál. Éppen akkor ért haza, és amint kiszállt megdicsérte Ingridet, hogy milyen szépen jön mellettem.
Elmondtam neki a sztorit.
Ingrid ráállt a mérlegre, 26,9 kg. Szép, tényleg. Sokat javult. Ellés után alig volt 20 kg. Tavaly előtt is még csak 22 kg volt.

Megbeszéltük, hogy valószínűleg a 20. nap körül elvisszük Ingridet ultrahangra, és kiderül hogyan tovább.
a., Negatív lesz az eredmény, örülünk, és a továbbiakban beadatjuk neki a megelőző szurikat.
b., pozitív lesz, és beadatjuk neki az injekciót, ami 20 ezer forint lesz...

Kaptunk kombináltat, meg féregtelenítőt, és egy denta sticks ajándékcsomagot. Lepucolta Ingridem fogkövét, nekem égett a pofámról a bőr. Viszont a dokibácsi megnyugtatott, hogy egyáltalán nem vészes a foga, sőt, gyönyörűen lejött, látszik, hogy kezelve van. Megnyugodtam.

Felhoztam a témát, amit még Nektek sem mondtam el. Mégpedig, hogy felléphetünk-e a Vadkerti napokon. Nagyon örültek, rögtön megdumáltuk, hogy jöhetnek még... Szóval ha valaki kedvet érez hozzá, mégpedig a Megbecsültebb csoport neve alatt fogunk fellépni.

Hazajöttünk, persze megint találkoztunk az udvarlónkkal. Készültek képek róla...
Itthon beadtam neki a féregtelenítőt, és utána kapott denta stickset. Jó rég evett már..  : )

Megjegyzések

Adél - Roxy&Tio üzenete…
Szia!
Nekem nagyon tetszik ez a fellépéses ötleted!:D

Népszerű bejegyzések