Iskolai Ki-Mit Tud

nézzünk focimeccset

Ma véletlen nem péntek 13-a van??? ugyanis egész nap olyan érzésem volt...

Reggel arra ébredtem, hogy egyik szememt csak félig, másikat meg résnyire tudom csak kinyitni... 
Már tegnap is gázos volt, de neeem, nem megyünk el orvoshoz... Azthiszem tudom kitől örököltem ezt a tulajdonságom, hogy soha nem megyek el orvoshoz...
Irány gyógyszertár. Kaptam is cseppet, úgyhogy javult kicsit...

Na, 2-re kicsinosítottam Ingridet, és indultunk. Hamar odaértünk, keresgéltem haverokat, ismerősöket. 
Néztünk focimeccset, sokan jöttek simizni Ingridet, mondták is, milyen kis népszerű... hát.. ez van... : )
volt ott minden égi-földi jó. 

Elkezdődött a ki-mit tud... 2. nak osztottak be minket. Előtte mondtam a hangosítónak (Petra, tudod, akiről meséltem..: D ) hogy halkítsa le a zenét, hogy ne ordítson. Mi jönnénk, a zongora fent van... Megkérdezem, hogy azt ki viszi le.. válasz: Senki... mi az hogy senki??? nincs helyünk!! na.. mindegy.. kezdjük el... 
jaaaj.. unom magam!

Felmentünk a színpadra. El is kezdtem. De aztán amikor gurulnia kellett volna, nem ment.. rájöttem, hogy a vezetékek miatt. Nagyon fél tőlük, és esélyem sem lett volna, hogy azokat megcsinálja. Na, gyorsan új kűr, improzzunk... Hát, nem mondanám, hogy jó lett. Kicsit bénáztunk, a teret nem tudtuk kitölteni.

Lejöttünk a színpadról, én nagyon mérges voltam, persze Ingrid nagy simizést kapott, meg dícséretet tőlem.. ügyes volt.
Kapott vizet. Na, eredményhírdetés... Azt sem tudtam, hogy lesz ilyen... no, első helyezett... Orsi és Ingrid.. Felslattyogtunk, átvettük a csokikat. Kaptunk nagy tapsot, miután lementünk, sokan jöttek gratulálni.

Videót majd kaptok, ha átküldi a haverom, és ha nemtalálom nagyon gáznak
kissé fáradt, kissé melege van... de vigyorog.. : )

Megjegyzések

Asbert üzenete…
Neked is nagyon nagy gratula! A díszlettel ne törődj, az a lényeg hogy megcsináltátok, és így is elsők lettetek! :))
Petra, Tapi és Linda üzenete…
ó igen XD tom kiről van szó :P

és grat itt is neketek :*
vidit remélem majd felrakod ;)

Népszerű bejegyzések