"szuper"


Mondhatom szuper látványra értem haza.
Reggel bezártam Ingridet, mivel tüzel.
Hazaérek, és a szitu: Ingrid kimászott a kennelből, és egy kis keverék beszökött.
A sírógörcs majdnem elkapott. Kizavartam a drágát. Ingridnek megcsináltam a kerítését.
A kutya azóta is bejár. Le fogom fényképezni, videót is fogok csinálni róla. Miért?

Nem lesznek kölykeink semmiféle képen. 5-re dokinál leszünk, megdumáljuk a teendőket. Ugye ivartalanítás kizárva. Nem biztos hogy túlélné... Ahhoz túl gyenge immunrendszerű, de majd dokibácsink megmondja.
És miért kell a kép? Ki fogom fizettetni a kutya gazdáival az összeget. Baromira elegem van abból, hogy a saját udvarunkban sincs biztonságban úgymond Ingrid. Lehet hogy most hisztis, feljelentgetős, perelős p_csának fogtok tartani, de sajnálom. Elegem van abból, hogy itt, Vadkerten meg úgy az egész országban mindenhol kóborló kutyák vannak. És ha ez kell, ez lesz. Amúgy is, ez a kutya minden nap önsétáltatósat játszik.

Lehet sokan csalódtak bennem. De úgy gondolom hogy a saját udvarunk. És ha nem tud vigyázni a kutyájára, akkor ez van. És ugye nem először volt kint a kutya.

Nekem kellett volna jobban vigyáznom Ingridre... De hogy? A kenneljét nem tudom jobbra megcsinálni. Bocsánat. Nem az utcára szökött ki. És mivel az udvaron van, úgy gondoltam na bumm.

Ha valaki tud valami jó megoldást szívesen várom...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések