Özönvíz és főpróba focimeccsel


Ma kompetenciát írtunk hála istennek. Nem volt nehéz, szerintem nagyon könnyű volt. Végeztem vele gyorsan, még Ingrid korát is ki tudtam számolni egy ottani képlettel, miszerint Ingrid 50 éves.

Hazajöttem, elkezdtem tanulni belsővizsgára. Sulinkban ez egy eléggé rossz szokás, miszerint matekból, töriből, és angolból szóbelit, írásban pedig matekból és magyarból kell belső vizsgáznunk. Magyart tudom, helyesírás 5*, értő olv. 5*, nyelvtani teszt 4 (azthittem 3, olyan mintha semmit nem tanultam volna 4 évig) külalak 5...
Szóbeliből remélem 1. vh-t, fasizmust (tudom hogy néz ki a tétel bibibí) szu-t, honfoglalást, 2. vh-t húzom ki, ezeket tudom...


2 körül hatalmas vihar keletkezett, borsónyi jégeső, hatalmas eső, az utcánkban hömpölygött víz, bokámat simán ellepte volna.
4-kor indultunk suliba Ingriddel gyakorolni. Jött velünk Redzs és Suzy. Jól ment, takarítónénik megsimizték ebeket, Ingrid elszalad pancsolni egyet. Jól ment szerintem... ügyes lesz szombaton szerintem.Jöttek ki délutáni sulis felnőttek, és megnéztek minket. Jólvan, nopara. : ) Regivel szokás szerint jó volt a hangulat nagyon. Apa aki esti sulisokat is tanít kijött megsimizni Ingridet. Hát csajszi hogy örült neki. Úúúúgy bújt hozzá!  : )

Hazaindultunk. Találkoztunk Regi unokatesójával, aki odaadta Reginek a fagyit, amit (életembe nem láttam még ilyet) Regi nem kért, úgyhogy Suzy megette. Csináltunk a suli előtt egy képet a kutyát bevinni tilos táblál.. Nekünk igazgató adott engedélyt. Problem?  : D
Fagyizó előtt találkoztunk egy yorkissal akivel Suzy haverkodott, Ingrid meg megtalált egy szőke herceg kinézetű goldit...

Hazafelé megálltunk focimeccset nézni... : D olyan lesifotó.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések