A kutyám megelőzi a hírnevemet...

Pötyike 

Ma infón csak a vicc kedvéért beírtam a nevem, és azt hogy Soltvadkert... Rólam nem volt kép, csak egy festményemről, és Ingridről : ) szóval.. : )
Hétvégén mamáméknál voltam, ahol kicsit fényképezgettem, no meg kutyusoztam... Lett is Pötyiről pár fénykép... A kedvencemet Róla be is tettem  : ) azért a kedvencem, mert a színei szerintem elég jók lettek, és olyan... festői... majd egyszer megpróbálom lefesteni... ha jó lesz, akkor elhozom. Egyébként büszke vagyok az öreglányra, az ül már nagyon jól megy neki, kajáért mindent! : )

Hazaértünk, a gépet pedig a hétre megkaptam.. csak kibírom már a ballagásig ezután : )
Ma a csajszi használhatatlan... teljesen szét van esve már 2 napja... A szomszédban szántanak vagy mitcsinálnak, lovakkal.. "elviszem egyet sétálni, hogy mozogjon kicsit... bár elég sokat mozog most.. de így csak a feszültség nő benne... " - gondoltam ezt... elvittem, elég jó nagy sétára... erre semmit nem változott. ugyan úgy ugatja őket...

hétvégén Jászberény ÖV CAC... el sem hiszem!!!

aztán mivel itt van a gép, árasztok...
kár hogy nem éles... mentségemre, a testvérem fotózta...




Mamáméknál csináltam... a sok közül egy... A kedvenc : )
Ők a szántó-vető lovak.. : )




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések