Jászberény CAC


Reggel korán keltünk, én magamtól ébredtem. Elkezdtünk kajálni, készülődni. Fél 9-re cakon-pakk készen is lettünk.
Odafelé kicsit döcögősen mentünk, apával nem vagyunk éppen jó tájékozódók.
Odaértünk.Nagyon izgatott voltam. Megkerestem Julit, aki odaadta Ropit. Mentem kicsit vele, de nem Ő volt az igazi. Majd Edina odaadta Rascalt. Ő sem volt az igazi. Ekkor jött képbe Chióni, akivel mentem is. Beállítgattam, bár akkor még kicsit bénán. Edina mondta, hogy ha gondolom mehetek Chiónival a tenyészpárba (Ő Rascallal jött). Nagyon megörültem neki. Már érdemes volt elmenni. Elmentem fényképezgetni, neveztem, meg úgy elvoltam : ) A törpék bírálatát végignéztem, a közép snacikra nem maradtam.

Kihasználtam a helyzetet, figyeltem, el-elcsíptem egy-egy bíró bírálatát... Nem sokszor nézném végig ezeket a fajtákat. A szervezés szerintem nem volt a legjobb. Nevezési lap nem volt, csak úgy, egy lapra írták fel... No, ez legyen a legkisebb gond.

2 óra körül elkezdtem gyakorolni Chióni-val, és Rascallal. Nem ment túl fényesen, össze-vissza mentek, főleg Chióni. Edina visszament a sátrukhoz Rascallal, mi meg gyakoroltunk Chiónival. Megcsináltuk az alakzatokat, és beállítgattam. Egész szépen ment a végére. Büszke voltam rá.

Edina szólt, hogy vigyem be a ringbe Chiónit, állítsam be egy fénykép erejéig a bíróval aki FGY címet adott neki. Örömmel teljesítettem kérését : D Gyakoroltunk még egy picikét. Edina gyors megigazgatta Chioni bundáját, és már mentünk is a ring elé. Összevonták a 2 korcsoportot. 4-en voltunk összesen.

Beállítottuk a kutyikat, utána kért egy kör alakzatot, mindenkitől, egyszerre. (Kicsit elszúrtam, mert túl gyorsan mentünk) Beállítottuk megint a kutyikat. Jöttek az alakzatok. Nekem kutyát kellett cserélnem, az új kutyim is törpe snaci volt. Oda-visszát kért, amit sikerült is szerintem egész jól megcsinálnunk.
Kihírdették az 1. helyezést.

Kommentátor: - A 2. helyezés szintén egy fekete kutya. - én körbenézek.. Jé, azok mi vagyunk! - A fekete törpe snaucer!!
Hatalmas tapsot kaptunk Edinától, én meg majd' kiugrottam a bőrömből!
Árkosi Józsi lőtt pár képet, utána lejöttünk a dobogóról, apa kezébe nyomtam a kupát, és már indultam is a ring bejáratához.

A kutyapárnál már kicsit szét voltam esve, de azért szerintem nem voltam túl béna. Kicsit össze-vissza mentek, de hát még kölykök! :) Majd alakul ez : )

Nagyon köszönöm a segítséget Hodnics Julinak, és Edina Szelényinek.
Összes kép ITT

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések