elfogadtam....


Egy darabig nem tudtam elfogadni, hogy Ingrid "öregszik" egyre inkább kikészíti a meleg, olyankor kedvtelen... Na most ezzel nincs is gond. Illetve nekem az volt... Valahogy rossz volt elfogadni... nem is tudtam. Félek a jövőtől, hogy egyszer majd nem lesz...
Nem vészesen lassú, nem arról van szó... Csak... mégis...

No, de most már elfogadtam, leírtam. Végül is... 6 - lassan 7 - év még nem a világ vége... És így is szépséges, izmos, és sok fiatal kutyát leköröz.

Szombaton tessék szurkolni nekünk. Sulis ki-mit tud, én meg Ingriddel megyek. már kezd összeállni a kűr, az a gázos, hogy jó hosszú lesz... De most megvágtam a zenét, majd mindent rövidebb ideig csináluk... Remélem ügyesek leszünk. Utolsó évem itt, és a tanárok piszkáltak párszor a kutyázás miatt, és most kíváncsi vagyok az arcukra.

Végül, de nem utolsó sorban a beígért zónás vidi. Alakul a csajnak szerintem... :) egyre magabiztosabb. szerintem. szóljatok ha nem, vagy ha valami tanácsotok, hozzáfűzni valótok van ne fogjátok vissza magatokat! :) Ja, és a véleménynyílvánítós gombokat elhanyagoljátok... : )




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések