Újrakezdés


Tegnap jött az isteni szikra. Ugye Ingridnek nincs valami szuper szlalomja. Nem is biztos a drágámnak.
Amikor belekezdtünk, az volt nekem a lényeg, hogy tudja. De rájöttem, hogy nem tudja, jobb ötlet lenne a nyarat rászánni egy folyosós szlalom tanítgatásra.

Tegnap este el is kezdtem. Kiraktam léceket, aztán hajrá. Először kicsit összezavarodott. De aztán rájött, hogy jééé! csak fussak keresztül?
Imádja. Komolyan mondom.
mind két oldalról stabilan be lehet küldeni, fura szögekből. Olyan büszke vagyok rá! És tetszik neki nagyon!
Szinte bárhonnan be tudom küldeni, akár a másik végéről is. Ezt most nem szeretném elsietni, szépen lassan, nem rohanunk sehova.

Zónázást is gyakoroltuk. Este, hogy lehűlt a levegő nagyon pörgött, öröm volt nézni! : ) egyre ügyibb. Kitalátam, hogy elkezdjük a kézenállást. El leszünk egy darabig vele.

És itt a videó amit ma csináltam. Kár hogy túl meleg volt....


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések