The End!


Dokibánál várunk a sorunkra... : )
Avagy a vége. Erre az évre befejeztem a tanulást. Ma volt belső vizsga, mindegyik 5 -ös lett. Szóval nem gondolnám erőltetni ezt a témát egy jó darabig. Mostmár kutyázhatok amikor akarok, és addig ameddig akarok.

Tegnap átmentem dokibácsinkhoz, hogy egyezkedjünk a bemutatóról.
Egy westie volt bent kozmiban, úgyhogy mi vártunk. Megérkezett egy roti, akinek valamilyen betegsége van, ha jól hallottam lázas, nem eszik, iszik... (meg merném kockáztatni hogy gyororbetegség, esetleg összeszedett valamit, mint Ingrid régen, és egy kiadó gyomorgyuszi) Amíg kezelte Zolibácsi a kutyust megérkezett egy kölyök, 4 hetes komondor. Nagyon édes volt, meg lehetett volna zabálni. Nem engedtem a haverkodást, mert még nincs meg az összes oltása, nehogy elkapjon valami bacit Ingridtől.

Rengeteg macsek van a kertben. Szerintem a környék összes macskája oda jár. Persze nem szívbajosak. Egyre inkább kerítettek be minket, ismerkedni akartak. Na, mondom, ezt inkább ne. Miután nem jött senki mi következtünk. Leültünk egy kis asztalkához, és megbeszéltük a teendőket. Nagyobb falat, mint gondoltam. No, sebaj, még jó, hogy nem egyedül kell csinálnom, ha elakadok, kérhetek segítséget. Jó sok feladatom lesz, több mint gondoltam. Sokkal több. Főleg, hogy a Keceli menhelynek fogok adományt gyűjteni ha minden igaz...  Bár, sajnos csak sintértelep... Miért nem lehet menhelyet csináltatni? nem értem... Azon is gondolkoztam, hogy kapnak tőlem ajándékba egy honlapot... Ugyanis nincs nekik, és az nagy reklámozási lehetőség lenne....

Ha már itt tartunk, a megbecsültEBb-nek is lett honlapja, ami még félig-meddig van kész, de IDE kattintva elérhetitek.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések