Mai vidi



Kimentem Ingridhez, eléggé pörgött a csajszi. "Agilityztem" vele, meg frisbeeztem. Nem ment valami fényesen. Nem vagyok toppon, csak tanulás, tanulás, tanulás, belső vizsgákra. Mire megcsinálom a leckét, felkészülök másnapra már lefáradok, és utána kell még tételeket tanulnom. Sokszor már sírhatnékom van, mert egyszerűen nem jutok a végére. Még semmit nem tudok, hiába próbálok koncentrálni, nem megy... Eddog alig tanultam valamit.. Most kéne... meg itt az elvárás, hogy kitűnő legyek... Már nem leszek. Nem is érdekel. Egyedül a rajzolással, olvasással, és kutyázással tudom kicsit oldani magam.

Na mindegy is. Ingerültebb voltam lánykámmal, úgyhogy nem is nyúztam annyira. A fényképezőgéppel már csak videózni lehet, de persze tele van a memória kártyája, egyszer nem indítottam el... Így is lett egy-két használható rész, de ezeket utólag vettem fel, mert az eleje a gyakorlásnak teljesen elveszett. Hurrá...

Megjegyzések

mirza8 üzenete…
Nagyon jó a vidi. Mi a zene címe? Nagyon jó :) És olyan ügyik vagytok
Nagy Orsi üzenete…
The Pretty Reckless - Make Me Wanna Die ; )

Népszerű bejegyzések