Egy jóra sikerült Dog-Dancing bemutató


Mai napom egy kétórásra sikeredett kozmetikázással kezdődött. (És ebbe nem számít beje a szárítási idő.) Tök ügyi volt, simán tűrte amikor picit megnyírtam, meg az órákig tartó ácsorgást.

Úgy 3/4-ed kettő körül elindultunk. Odaértünk a parkolóba, lejelentkeztem Zolibácsinál. Nemsokára megjöttek Adélék, Őket is "bejelentettem". Roxy egy tünemény. Ahogy pörög, amilyen kedves. Nagyon édes tényleg. : )
Megjöttek Rékáék is. NEm nevezett Bellával, főként minket jöttek megnézni, meg Bellát szoktatni a tömeghez (össz-vissz 30-an voltunk... durva...)

Réka felajánlotta, hogy elvisznek Félegyházára, és lehet viszem majd Ákos (tesója) bulljait : ) Meg beszéltük Rékával, hogy majd lehet Bellát is viszem párszor JH-ban. ( Ha nem lesznek ott Edináék)

Aztán eljött a mi időnk. Zenét leadtuk, felkonferáltak minket. Az elején tök görcsös voltam, de avégre egészen belelendültem. Ügyes volt a csajszi, mellettünk pakoltak, kinézett, de nem ment el. Meg sem fordult a fejében. Kicsit elcsesztem a koreográfiát, nem jutott mi eszembe.

Aztán jöttek Adélék. Nagyon-nagyon ügyesek voltak! (Videó mindkettőnkről lesz)
Elindult a "show". Hetedikek voltunk, így tudtam beszélni kicsit a volt kémiatanárommal, de utána irány a "ring". Ügyes volt a csajszi, nem mondom, hogy freebe állítottam be, de valami olyasmi. Nem akartam szegényt azzal nyösztetni, hogy úgy maradjon. Jó pontokat kaptunk, egy 10-es, a többi 9-es.

A "bírálatok" után megint felléptünk. Akkor nem stresszeltem, végigtudtam gondolni mi után mi jöjjön, sokkal jobb lett mint az első. No para. Aztán eredményhirdetés.
Roxy 3. lett (a pontok alapján, amúgy meg "csak" helyezettként hídették ki holtverseny miatt) Ingrid pedig nagy meglepetésemre megkapta a Vadkert Szépe (a kiállítás legszebb kutyája) díjat. Kaptunk egy csomó ajándékot a fellépésért is, meg az első helyért. Akkora kupát kaptunk...! Olyan büszke voltam a lánykámra. Végig olyan szépen csinált mindent. És most első lett. Úgy örültem. : )

A kiskőrösi állatvédelmi napokra meg lettünk hívva Roxyékkal bemutatózni. Szuper : )
Úgy érzem beindult az élet. Ha már nem jutunk el versenyekre, akkor bemutatózunk. Az is jobb a semminél.
Adél köszönöm hogy eljöttetek mégegyszer!!!
Zolibácsinak, és az egész családjának köszönjük a szervezést! szuper volt! :)

Megjegyzések

Adél - Roxy&Tio üzenete…
Nagyon jó volt ez a nap♥ Gratula az első helyhez!! :))
És köszönjük, hogy részt vehettünk rajta :)) DD-ben nagyon ügyik vagytok, csak így tovább (:

Népszerű bejegyzések