Royal Girl


Nagy dilemmában voltam hogy milyen pórázzal sétáltassak. Retri pórázunkat imádom. Tényleg, de az új royal caninos amit kaptunk is nagyon megtetszett. Hát mi legyen...
Kitaláltam, hogy azoknál a sétáknál amikor nem tudom elengedni Gridet mert mondjuk a városban lófrálunk az új lesz rajta (vennem kell egy piros nyakörvet hogy tökéletes legyen) amikor viszont nem akarom hogy huzamosabb ideig póráz legyen rajta, akkor lesz a retri.

Az új kényelmesebb, csak lóg a csuklómon. Egész hosszú, így oldalra viszonylag sokat tud mozogni.
Amúgy mondtam, hogy imádom az ebemet? : ) Nagyon örülök, hogy egyre többen megismernek minket, és hogy facebookon kérdezgetnek mit és hogyan csináltam.

Jövő hétvége jó kis menet lesz. Pénteken nem is leszek itthon, este 11 kor fogok hazaérni. Szombaton fotózni megyek Edinát (Mira gazdi) és Griddel is foglalkozok picit persze, no meg tanulok (mint a güzü. eddig csak 5öseim vannak, és nem szeretném nagyon lerontani)

Ma vége lett a szüreti fesztiválnak. Facebookon fent van egy csomó kép. Délelőtt meg tón jártunk, ott is készült pár kép. Azok is fent vannak facebookon.
Amint megkapom Rékától a dummys képeket felteszem igérem : )

És kaptam Diától egy vidit. Nagyon megbőgetett. Remélem jövőre is összejön egy ilyen tali ♥

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések