Kiskunfélegyháza CAC

No, hát élménybeszámoló amíg friss az élmény: )
Reggel 8-ra itt volt értem Réka, és Bella. Elindultunk, GPS be, és irány Félegyháza. Kevesebb mint 1 óra alatt odaértünk, lecuccoltunk az árnyékba.
A bírálatok szerintem egész korrektek voltak, volt pár dolog amit nem úgy bíráltam volna, de többségében igazat adtam Jana bírónőnek.

Rékának el kellett mennie, úgyhogy Bellácska nálam maradt. Nyugis csajszi, nem sok dolgom volt vele. Néha kihoztam kicsit a boxból, amúgy ott pihent.

Éppen Mártinak segítettem, amikor odaadta Mollyt, hogy vigyem be a ringbe. BOS bírálat volt, éppen, hogy csak beestünk, de azért nem volt katasztrófa szerintem.

És egy igen furcsa dolog történt. Méghozzá az, hogy ebédeltem! Eddig még nem volt ilyen kiállítás.

Ebéd közben Ákossal (Réka testvére, Vitabull kennel tulajdonosa ) beszélgettem, és megkért, hogy a jövőben handlerkedjek neki. Szupeer : )
Bella a szépség

Aztán jött JH. Úgy érzem maxot hoztam ki magamból ismét, és abszolút nem bánkódom, hogy nem lettünk helyezettek. Goldolkoztam is délelőtt, hogy nevezzek-e. Végül neveztem. Nincs veszteni valóm.
Utána tenyészcsoport jött. Szerintem szépen, ügyesen mutatkozott be a Tikotta kennel, és nagyon örültem, hogy Wyattet vihettem. Csak úgy repült a csapat : ) Másodikak is lettünk. Nagyon megörültem neki, habár nem az én érdemem az egész.

Utána jöttek a bírálatok, amit már külső személőként néztem. Addigra megérkezett Hella és Petra is, jót beszélgettünk.

Jana bírónő bírált JH-ban is, és nagyon szimpi a nő. A kicsiket biztatta nagyon, minket is, de azért nálunk komolyabb volt, ami nem probléma. Aztán BIS után megérkezett Réka, becuccoltunk a kocsiba, és irány haza. Azt hiszem napszúrásom van, lüktet a fejem, de nem bánom. : )
Egy csomó-csomó ismerőssel találkoztam, és nagyon jó volt a hangulat, köszönöm mindenkinek aki egy picivel is hozzájárult : )
Nagyon-nagyon örülök hogy ott lehettem, köszönöm Réka, hogy elvittél. Örülök, hogy megismerhettem a "Vitásokat" : ) Már várom a következő kiállításokat, és hogy Ákos kutyusával mehessek : )!!
Wyatt
ÖSSZES KÉP ITT

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések