Hattyúk tava


Éjjel felriadtam egyszer, hogy elkések. Kipattantam az ágyból, gyors magamra cibáltam a farmert, és egy felsőt. Csak miután bepakoltam a táskámba esett le, hogy ma nincs iskola nekünk...
Visszafeküdtem aludni, de 7-kor már felöltözve mentem ki Ingridhez és indultunk a tóra. Nem sokáig jutottunk el, a memóriakártyát otthon hagytam. Visszaszaladtunk érte.

Szépen kiértünk a tóra, nem történt semmi említésre méltó azon kívül, hogy Ingrid összehaverkodott két gyönyörű pacival. Végre nem morogta meg őket.

Kint amint beértünk megláttam a hattyúcsaládot. Egész évben őket akartam fotózni. És most, hogy már lemondtam róluk... Csináltam a szépségekről pár fotót, utána elengedtem Ingridet. Ő sem ment közel hozzájuk, és a hattyúk sem jöttek támadni.

Elővettem a dummyt, és rákötöttem az erre a célra kihozott hosszú zsinórt. Nem tudtam, hogy kihozza Ingrid, vagy sem. Úszni meg nem akartam.
Össz-vissz egyszer kellett úgy dobnom, hogy rajta volt a madzag (akkor is kicsúszott a vége a kezeből... grat Orsi) de Ingrid csak úgy repült utána.

Ezek után gép az egyik kézben, másikban dummy, és jó messzire dobáltam, hogy Ingridnek sokat kellejen úsznia...
Egyszer viszont túllőttem a célon...  Túl messzire dobtam be, és Ingridnek hirtelen sok volt... Visszafordult... Persze madzagot már rég leszedtem... Na mit csináljunk. Ott hagyni nem fogom. Arra jutottam, hogy addig várok amíg nem indulunk haza. Vagy 10 percig mutogattam Ingridnek, beküldtem érte, de mindig visszafordult. Aztán egyszer sikerült eléggé biztatnom, és bement érte. Huh. Megmenekültem az úszástól... Elég érdekes lett volna fehérneműben belecsobbanni a hideg vízbe.

Aztán kitaláltam hogy videózok. Na, itt már nem mertem messzire dobni. Még úsznia sem kellett, csak beletrappolnia. Amúgy annyira tetszik az benne, hogy akkor indul amikor szólok, és akkor rázza meg magát miután letette a dummyt. Mert ugye ez fontos. Ha a kezembe is adná... No, de ne várjunk, második alkalom, hogy ezt csináltuk. Az elsőnél még le sem kellett ülnie.


Mondtam már, hogy imádom a drágám? : ) Annyira jó nézni ahogy dummyzik. Végül is erre való, nem? : ) Jó nézni őt agility, meg dd közben. No, meg korongozás közben is... De itt önmaga. Sosem erőltettem neki semmit, de ez az, amit legjobban szeret. Úszni, és apportírozni. Igazi retriever.


Jövő hétvége fellépés... ideje kiválasztani egy normális számot, nem úgy mint a múltkor. : ) És most kitalálok egy kürt is. Nem fogom sokszor elgyakorolni vele. Elég ha én tudom. : )


Facebookos oldalon a képek Ingridről fent vannak, itt pedig köszönésképpen egy hattyús kép (az összes pedig a fotós oldalon.. : ) ) Ja, és a vidit is oda fogom feltenni, szóval majd ott csekkolhatjátok . : )

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések