Relax

Ez lehetne a mai sétánk jelszava.
Kicsit ki voltam. Tanulás, suli. Vannak órák amiken komolyan alvás közelében vagyunk.
Ingridre ráraktam az új pórázt, fülemet bedugtam, zenét maxra tekertem, (mostanság rákaptam nagyon a mixekre ) és tettünk egy jó egy órás sétát Ingriddel.

Egész jól viselkedett a csajszi. Egyszer- kétszer rászóltam ha túlságosan kielőzött. Olyankor édesen visszatolatott (!!) mögém. Imádom! : )

Hétvége CAC. Már nagyon várom. Márta szólt, hogy igényt tart rám BIS-ben. ojje. Nem tudom "Vitásokkal" mi lesz, viszek-e bulldogot vagy sem. Snacit nem hiszem, Edináék nem jönnek. Rékával nemsokára egyeztetek vasárnap mikorra menjek hozzájuk. Jujj de várom!

Jövő hét pénteken nem lesz tanítás (szeretlek Bibó ) úgyhogy akkor tavazok Ingriddel egyet (meg lehet Vitagoldokkal is)

DD bemutatónk vidije itt van. Van mit tökéletesíteni.
Ma frisbeeztem a lánykámmal. Olyan ügyes volt. Eddigi legjobb "edzés". Ahányszor dobtam mindig elkapta. Úgy imádom a drágámat. Úgy tud pörögni.
Ne haragudjatok, hogy ilyen összevissza írtam, de agyhalott vagyok. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések