I think she's crazy.....


Kezdeném azzal, hogy a 6 csoportból bekerültem a LEGJOBBA. Ha tegnap még ezt mondja valaki kiröhögöm. Amolyan mission imposible érzésem volt végig. Még mindig nem hiszem el....

Ma örömködve kimentem Gridhez 6 körül. Már régóta akartam egy pörgős vidit. És nem mindig ilyen őrült mint most. Ki is vittem a gépet. Videó indul. Olyan még nem volt, hogy a videó amit végig felvettem használható. De nem fárasztalak titeket annyival. A videót majd a fecebookos oldalra felteszem.

A vidiben is látszik, hogy Grid néha ráugrik a hasamra, ugyanis a dobbantást tanulgatjuk szépen lassan. Csak ez bizonyos sebességnél igen fájdalmas. De nem bánom.

És van egy fantasztikus hírem. Az erdőbe ahogy megyünk, új műanyag üzemet építenek. Annyira jó. Pedig az a hely már bőven a vadállatok által kedvelt helyeknél van. Ezaz, szorítsuk ki a természetet. Plusz, nagyon jó levegő lesz arra. Gratulálok. Nem mintha nem lenne elég üzem vadkerten. Még Londonban is találtunk vadkerti zacsikat (amiket itt gyártanak) szuper nem?

És ha valaki unatkozik, és nagyon ráér annak ajánlom figyelmébe a gólyatáboros vidinket, és kíváncsi vagyok, hogy hányan ismertek fel : DD a vidi ITT van.



Megjegyzések

Petra, Tapi és Linda üzenete…
na gratulálok :D ;)
bár ez alap volt, h abba kerülsz, nem tom mit kételkedtél :P


bi-bi, én már megnéztem yt-ról és észre is vettelek :P ^^
The Best Class üzenete…
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Dory :) üzenete…
Gratulálok ! :-))
Még így utólag a vizsgázós bloghoz írnék .
Itt a szabályzat:
http://moriczmatyi.uw.hu/index_elemei/letoltes.htm

Úgy néz ki egy vizsga hogy párban megy fel 2 kutya és kutyavezető.
Az egyik kifektetéssel kezd , amíg a másik dolgozik , majd miután befejezte a pályamunkát a másik , a bíró int hogy kutyához . És akkor aki dolgozott kifektet a másik meg megy dolgozni.
Nem tudom melyik kutyasuli van hozzátok közel de egyszer-kétszer vizsga előtt érdemes lenne kinézni. :-) Videó : http://www.youtube.com/watch?v=K9fCKmSTURo

Népszerű bejegyzések