Élünk...

Ma kimentem egy negyed órára. Nincs sokkal többre erőm. Rögtön hátramentem egy korongért, és felpörgettem Gridet. Annyira ügyes, eszméletlenül pörgött, (ez sajnos a pontosság rovására ment néha) élvezet volt nézni. Aztán pár percig korongoztunk csak amíg nem fáradt. Utána dd. Átvettünk pár trükköt, és rájöttem, hogyha "shhh" hangot megállás nélkül ismételem Ingrid tisztára felgyorsul, úúúgy szlalomozott!!

Ezután engedelmeseztünk. OOtt is hangokat adtam ki, illetve egyet, amit szeretnék, ha hozzákötne. Nem is volt gond, gyönyörűen nézett fel rám. Nem pont mellettem ment, volt közöttünk kb. fél méter, de hát üsse kő. Majd csiszolunk.

Utána meg bohóckodtunk egyet. Rohangásztunk, birkóztunk, őrültködtünk. Jó volt kicsit kiengedni a gőzt.

A héten kivoltam agyilag. Mire hazaértme nem volt erőm másra, csak a gép előtt dögleni. Ki-kimentem Gridhez játszani, de semmi érdemleges. Holnap viszont tavazunk egyet, sajnos a Vitások nem tudnak csatlakozni, mert Rékának államvizsgára kell tanulnia. Ha minden igaz, lesznek képek, és megint sikerül dummyzni... Ha nem, remélem nem kell a dummy után úsznom... : )

Amúgy a suli szuper. Kicsit lehet többet kéne tanulnom... Majd most hétvégén behozom a lemaradásom. A jegyeim egész jók. : )

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések