Wake up darling!

Már nem is tudom melyik nap (egybefolynak a napok...) mentem ki Ingridhez reggel kaját adni. Amikor előre mentem láttam, hogy még összegömbölyödve alszik. Odalopóztam, és megsimiztem. Jó fél percig simogattam amikor felébredt. Először mintha megdermedt volna a félelemtől, de aztán hátranézett, és rögtön kevésbé nézett rémülten.

Egyébként jól vagyunk. Én tanulok, (túléltem az első hetet!!! -ez képek szempontjából nem túl jó...) és készülök holnapra. (Csak le ne betegedjen a húgom... Mondjuk akkor is megyek, csak akkor kénytelen leszek 4 km-t sétálni kb.) A kiállítás fedett helyen lesz úgy tűnik (én úgy vettem ki, de nem 100%)

Csajszi ügyes, pörög jócskán. Elkezdtük gyakorolni a menet közben fektetést. Nagyon ügyes, olyan büszke vagyok rá! Általában olyankor szólok rá mély, határozott hangon, hogy fekszik! amikor éppen szalad megugatni valamit. És sikerül. Mindig. Ma füvet nyírtam kint, és elmentem bedugni a hosszabbítót, a kaput kicsit nyitva hagytam, Gridet lefektettem, és ráparancsoltam, hogy marad! Maradt is, nem zavarta a kapu. Csak figyelt, és meg nem moccant amíg nem váltottam hangnemet. Rájöttem, hogy sokkal célravezetőbb, ha erélyesen rászólok, és utána hangnemet váltok, és nagyon nagyon megdicsérem.  Nem ordibálok vele, csak határozott vagyok.

Egyébként tök kiegyensúlyozott lett Ingrid, és megállapítottuk hogy egész jó húsban van. Ami azt jelenti nála, hogy nincs összeszakadva ahogy régen, és kis izmot is sikerült "felpakolni" rá.

Holnap, és holnapután nagyon nagyon szurkolni 3 körül! köszi. : ) Vasárnap meg ha minden igaz beszámoló is lesz képekkel. : )

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések