Csibi és Petra

Már régóta beszéltük Petrával, hogy eljönnek egyszer. Hát mára sikerült megdumálnunk egy talit.
Egy hosszú éjszakán vagyok túl, felébredtem, és szinte rögtön mentünk ebédre, én végig kómás voltam,néha beszálltam a beszélgetésbe, főként Csaba bácsival a fotózásról. Van egy eléggé érdekes cikk, szerintem nagyon felháborító, akit érdekel az itt elolvashatja. (nem csak fotósoknak érdekes...)

Hívott Petra, hogy itt vannak. Szóltam anyunak, hogy irány haza. Hazarohantunk, átöltöztem, Gridet és dummyt felkaptam, majd irány focipálya. Ők már ott vártak. Bementünk pályára, de valami két öreg hapi volt ott egy rakat kuttyal akik ebszolút nem voltak behívhatóak... Úgyhogy fordultunk vissza. Elmentünk Lukácsba. Meg vissza. Jót dumáltunk, mindig szeretek új emberekkel megismerkedni. :)

Idén is lesz természetesen téli dd parádé, megvan a hivatalos kiírás is. Kezdhetek agyalni azt hiszem. : )
Bővebben itt: http://dogdancingparade.blogspot.com/
Most pedig folytatom a legújabb Nat. Geo.-s könyvemet, a Portré és Riportot, bele kell húznom, rengeteg felkérésem van... : )




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések