Mikulás party

olyan vállatlan a lányom nem? :O Sokkal erősebbnek látszik, no meg izmosabban...
újra edzenünk kell... mostanában csak elvoltunk.. nem jó ez így...

Ma a 4. óra után láttam, hogy nincs túl sok tanulni valóm, és a végzősök is feldobták a napunkat, miután hazaértem indultunk sétálni.
Tettünk egy kis kerülőt a kutyásboltba, vettem 4 rágcsálni valót, mondván, hogy Réka majd elviszi a picinek.
libasorban :) Hátulról: Letti, Damon, Grid, Bella a dummyval

Odaértünk a pályához picit hamarabb mint Rékiék. Kint megvártuk őket.
Megjöttek, mondta Réka, hogy van egy meglepetés vendég. Damon babaa :) Megint hatalmasat nőtt. Megkapta  mindenki a maga ajándékát, és kaptam egy csokimikut Rékától. Köszönöm :))
Fantasztikus a kissrác. Hagytuk, had őrültködjenek, de nem engedtük hátra őket, mert volt kint 2 emberke akik fociztak, vagy csak akartak focizni. Bella odaszaladt labdázni, ide-oda rohangált. Ingrid is odament, de megijedt, és egészen hozzámig sprintelt.
fight!
Dummykat dobáltunk, beszélgettünk, tök jól elvoltunk. Ingrid és Damon egymásra találtak, szépen játszottak... Illetve, annyira nem szépen... De hála istennek a kissrác vevő a játékra, így nincs probléma.
Ingrid elhagyta a dummyt. Kicsit voltam csak kiakadva. De aztán a három csaj összehozta, együtt keresték, végül Grid megtalálta. A legkisebb is dummyzott, méghozzá a az 500g-ossal. Lányom alig bírta el amikor megkapta. Nemsemmi a kissrác.

Vittem gépet, csináltam képeket. Nem lettek valami jók, sötét volt, de a lényeg látszik.
Beállítottam Damont és Bellát. Ügyesek voltak.

Én csajom is egyre jobb, szépen jön láb mellett. Nagyon szépen :)
azok a mellső lábak... rosszul raktam le őket... no meg mellre gyúrunk még.

kár hogy belépett, meg hogy kitakartam a fejét...

még egy kép vasárnapról.. :) Ő volt a kis kedvenc azt hiszem :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések