Kakimatyi

Ma elmentem Griddel sétálni focipályára. Vittem dummyt meg korongot. Elején hagytam rohangálni, majd eldobtam a dummyt. Behívtam, és megkeresdettem vele. Ügyes volt. Nem tudom, hogy szimatol, vagy azt keresi, de amint megvan felveszi, és hozza. Ügyes.

Korongozás is szuper. Kint megtáltosodik ha van kedve. Úgy frizbizik. Valami álom komolyan. Bárcsak eljutnánk egy-két versenyre. Olyan szuper lenne...
Engedelmes is nagyon szuper volt. Szépen nézett fel, ült-feküdt. Imádom.

Aztán eltettem egy-két érdekes helyre a dummyt, de csajszi megtalálta, olyan büszke voltam rá.

Hihetetlen mennyit fejlődött 1 év alatt. Tavaly ilyenkor álmodni nem mertem volna, hogy egyszer dummyt fog a szájában udvaron kívül, láb mellett sétál, és BEHÍVHATÓ lesz. Mert jó, nem 100%-os, de komolyan nagyon szupi. Van egy két elmennek otthonról perce, de többségben ügyes.

Az volt a kedvencem amikor éppen egy reméljük állati eredetű ürülékbe fetrengett. Mindig eljátsza ezt. Kicsit elegem van, hogy sikálnom kell. Borzasztó..

Nagyon büszke vagyok rá. Elértem amit akartam azt hiszem. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések