Havas party

figt! Bellus nyúzza Lettit :)

Már elég régen találkoztunk Rékáékkal, és már nagyon hiányoztak azok a séták.
Ma délelőtt a szünetnek köszönhetően sikerült összehoznunk egy talit.
11-re dumáltuk meg a talit, de picit később értek oda. Griddel mi addig kicsit dummyztunk. Ügyes a csajszi, nagyon nagyon büszke vagyok rá. Bárhonnan megkeresi a dummyt, és egyre kitartóbb.
három gárcia :)

Aztán megjöttek Rékáék, volt nagy örömködés, rohangálás. Mi jót beszélgettünk, aztán előkerült a dummy. Dobáltuk, de eléggé érdekesre sikerült. Grid odaért, mögötte rögtön Letti, picit Bella lemaradva. Lettié lett mindig a dummy, de ő nem hozta oda, csak lefeküdt mellé.
Egy idő után Grid megunta, és elment szaglászni. Egyszer csak egy narancssárga danonos pohárkával a szájában tért vissza. Olyan kis büszke volt magára.
Bella támadásba lendül :)

Aztán indultunk haza, mert hideg is volt, meg jött pár gazdátlan eb, meg valamiért beállt pár autó a pályára.

Ma tudtam meg, hogy tegnap előtt Flaco elment... Nagyon szomorú lettem. Nagyon készültem, hogy találkozok Vele, hiszen egy fantasztikus kutya volt.
Ugyanazon a napon ment el, mint 3 évvel ezelőtt Gina.
Ez azt hiszem az utolsó bejegyzésem egy darabig, holnap utazok el.

Bella
Mai képek 'Grid fb-os oldalán
Végül, de nem utolsó sorban...
Kellemes karácsonyi ünnepeket kívánunk minden egyes olvasónknak! Legyen nagyon szép, boldog, békés, kutyás, és szeretettel teli karácsonyotok! 
Köszönjük mindenkinek a jókívánságokat, nagyon aranyosak vagytok, mindegyiknek nagyon örültem! :)

Megjegyzések

Morzsi és Dorka üzenete…
Nagyon szép kutyusok! :)

Népszerű bejegyzések