Két legyet egy csapásra


Ma végig vacilláltam hazafelé a buszon (tanítás ma már nem volt) hogy Gridezzek, vagy összehozzak egy év utolsó vitabullozását.
Aztán, jött az ötlet, hogy egyiket a másik után. Felhívtam Ákost, és kitaláltuk, hogy 2 legyet egy csapásra, azaz elviszem Gridet, lerakom, és sétálok a kutyókkal. Aztán, odafelé jött az ötletem, hogy mi lenne, ha Griddel együtt sétálnánk.

Először Falika tartott velünk, akivel Grid tök jól megvolt. Szépen sétáltunk, bár egyszer szuperül seggre csüccsentem. Pont a legforgalmasabb helyen. Nempara.
Niával már még jobb volt a séta, bár egy kóbor eb belerondított, mert folyamatosan követett.
Jött Törpi. Ingridet leraktam egy kennelbe, a műteremben, hogy ő marad. Aztán bevittem hozzá Törpit, aki jól reagált, így kihoztam enyém kutyit. Semmi problem nem volt, imádták egymást.
Érdekes volt figyelni a kutyákat az első hó láttán. Elég viccesek voltak, Grid pedig rutinos rókaként figyelte a piciket.
Törpi

Utána Ingrid egy kicsit el volt engedve az udvarban, amíg bementem picit Ákoshoz, és a csajszim ablakon keresztól haverkodott Bettivel.
Mandyékhez nem ment oda, de nem hiszem, hogy baj lett volna.
Megdumáltuk Ákossal milyen kiállítások vannak célba véve, fehován nem csak goldenezni fogok, hanem viszem a Vitabull tímet is.
Azt megállapítottam, hogy nem télen, a csúszós úton kell kitapasztalni a kutyasétáltatást, mert jó pár segges lesz az eredménye.
A hónak örülünk még mindig, tegnap volt egy kis havas fotózásunk is.
Falival :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések