Stay awake


Ma írtam Rékának egy sms-t, hogy találkozzunk, de sajnos most Pesten van, úgyhogy erről most lecsúsztunk. No, majd máskor :)
Elmentünk erdőbe szétnézni. Mi hogy van... Hát nem sok vaddal találkoztunk, jobban mondva, eggyel sem.
Vittem gépet, de mire kiértünk az erdőbe lement a nap...

Ingridet kivételesen végig pórázon vittem. Elég sokszor hallottam kutyaugatást, és nem akartam kóborkákkal verekedni, plusz elég ritkán van pórázon, ezt is meg kell szokni, hogy nem mindig van szabadság. Eleinte látszott, hogy nem vágja mi a szitu, odafelé néha beelőzött, de hazafelé már egyszer sem kellett megmukkannom, végig szépen jött. Ült, feküdt, és még néha nézett felfelé. alakul a csajszi.

Holnap remélem tudunk Ivettékkel találkozni, nagyon rég sétáltunk együtt,  meg hát egy kis közös korongozás sem ártana :)
Hétvégém eléggé húzós lesz. Péntek szokásos Vitabullozás, Szombat osztálykirándulás, vasárnap pedig 2 fotózás ( egy d.e. egy d.u. + retus...) És hogy mikor pihenem ki magam? Jó kérdés, szerintem majd maximum nyáron, téli szünetem is ugyan ez lesz. De nem bánom, csak hát órákon néha én is eljátszom ezt (ami néha nem probléma, de néhány tanár igazán harapós tud lenni...) :



Ja! És Flacoék oldala megújult :) ITT

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések