Light-up

Hát akkor újra jelentkezek.
Ma végre hazaértem hosszú utazgatásom során. Bejártam szokás szerint az egész országot hosszában :)
Végre egy egész jó karácsonyt tudhatok magam mögött. Nem voltak nagy veszekedések...: )

Csomó ajándékot kaptam, jó pár hasznosat, és jó pár számomra kedveset. Az egyik leghasznosabb, és amire már nagyon vártam, az az állványom. Szuper a kicsike, nagyon tetszik, és nagyon praktikus. Köszönöm szépen a segítséget a kiválasztásban Csababácsinak. Nélküle tuti valami gagyibbat kértem volna.
Aztán van még pár dolog amit Diától és Kiflitől kaptam. Jól megsirattak engem, annyira kis tündérek : )

Nos, amit ebből ki akarok hozni...
Amikor hazajöttem az ágyam mellett egy ajándékcsomagot találtam. Ákostól és Anditól kaptunk Griddel egy hipiszupi világítós korongot. Rugalmasabb mint a másik kettő, meg talán kisebb is, viszont sötétben sokkal jobban lehet használni, Grid is pontosabban dolgozik. Ennél jobb ajándékot nem is kaphattunk volna. Csajszim is imádja.

Holnapra beterveztünk egy vitapartyt, de sajnos Grid betüzelt. No, akkor Ő kimarad, mi meg tudunk gyakorolni fehovára amit már mindannyian nagyoon várunk.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések