Hírnökök


Mai erdős sétánkon észrevettem, hogy napról-napra nagyobb az élet. Tegnap még rovarokról messziről hallani sem lehetett (figyeltem direkt) ma pedig vagy száz lepkét láttam. Bárhová néztem, lepkék lepkék hátán. Madaraktól hangos az egész erdő, és ahogy hallgatom Őket, rájöttem mennyire hiányzott ez a zsongás.


Ingrid ügyes volt ismét. Ha kellett jött, bár volt, hogy el-eltűnt a szem elől. Egyszer csak egy pontot láttam belőle amikor odakiáltottam neki. Rögtön megindult felém. Régen ilyenkor a másik irányba kezdett el futni, vagy simán eljátszotta a süketet. 

Volt egy jó negyed óra amikor madarakat fényképeztem. Grid mindig odajött hozzám, de ezzel elijesztettük a madarakat, így ki kellett kötnöm Őt, ugyanis elég érdekes fotótémám akadt, amire már hónapok óta várok. 
De ügyes-okos volt, és szépen várt rám... Amikor pedig széncinegét fényképeztem végig ott ült mellettem, nézett felfelé rám... 

várakozó kutyulim :) 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések