Készülődünk, vigyázz Cegléd! #2

Ma pont hazaértem a délelőtti fotózásból amikor hívott Réka, hogy jó-e nekem most. Hát persze, nekem mindig jó :) Pár perc múlva már itt is volt értem.
Bella nagyon örült nekem, de egész végig jött bújt, és pörgött. Édes.

Először a kiskirálylányt fürdettük meg, nagyon tetszett Neki. A kiskirályfi utána jött, na neki már annyira nem jött be. De aztán mind a ketten szépen megtisztultak, utána meg áttörölgettük Őket, meg átfésültem. Utána bevittük Őket a lakásba, hogy ott szárítkozzanak. Gyönyörűek lettek. Szépen csillognak-villognak, pihe-puhák, és gyönyörűek.

Kajáltunk, Ők meg pihengettek, száradtak. Megjött Andi is, hozta Luit, akivel akkor értek vissza a kozmetikából. Lujzi gyönyörű lett, és a foga is alakul, remélem tudjuk vinni kiállításra, hiszen gyönyörű. Mikorra indultam már meg is szárat Bella, Dami meg csak picit volt nedves.
Én meg készülődöm, ugyanis holnap van a nagy nap!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések