Délutánunk

Ma miután hazaértem a sokadik (8.) órám után jött értem Réki, és mentünk ki a tóra. Sétáltunk egyet, majd bementünk Ráka házába. Jött Ákos és Jutka, megnézték a házikót. Ákossal lebeszéltem pár dolgot. Miután elmentek kivittem egy-egy kutyut és gyakoroltunk. Bella beállításával nemtudom mi lesz, mert ha beakarom állítani (nem csak én) valami pánik jön rá, és lesokkolódik.
Damon ügyesokoskutyus ♥ :)

Ingridem folyton ki akart mászni hozzám... egyszer sikerült is neki... Utána bementünk az udvarra, jött Réka egyik asztalos ismerőse segíteni. Elmentek valamiért, Bella meg utánuk szökött... Eleinte vissza se akart jönni hozzám. De aztán jött Ő, és visszavittem az udvarba. Rékinek egyik barátnője is megjött, Dia kitelepültünk az udvarra, és ott voltunk jó sokáig. Kutyák játszottak, mi beszélgettünk. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések