(Nem) átlagos pénteki nap

Jamesi ♥
Ma a sulis napom nem volt éppen átlagos, fogászat miatt elmaradt az első 2 óránk (matek és magyar.. óóó, milyen kár) így eléggé light-osra sikeredett az egész napom.
Hazaértem, szokásosan fogtam kutyulimat és indultunk Ákosékhoz. Kint volt 3 francia, Falkó, Zsóka, és James, akik jót játszottak lányommal.

Falival hatalmasat sétáltunk, elmentünk egy barátnőmért aki a városba készült, de Ő a város másik végén lakik. Nembaj, kibattyogtunk. Ő annyira nem szereti a kutyákat, és akkor még enyhén fogalmazok. De Falit szereti, még meg is simogatta (na, ez nagy szó!) és végig Ő sétáltatta a nagyfiút. Már sétáltatta egyszer, és most mondta, hogy sokat változott azóta, akkor alig tudott még sétálni, most meg látszik rajta, mennyit foglalkozok vele.

Akadt egy öreg néni, aki megállított, hogy nem láttam-e kóbor kutyákat, mert látta a hirdetést, és20 ezer ft-ot ajánlanak a megtalálónak, és hogy kinek van ennyi pénze egy kutyára... Jót mosolyogtam.. ha tudná Falstaff mennyit ér.. :)

Andiékkal sétáltunk utána. Lujza, Nia, és persze lányom. Luinak ma van a névnapja. Nagyon pörgött a kicsilány, ugrált Niára, Ingrid meg szokásosan szépen ballagott mellettünk. Jót beszélgettünk, és egy csomót sétáltunk.
A miniket is elvittem sétálni, gyakoroltam is, egyre ügyesebbek.

Felmentem Cetlihez, aki beköltözött már a konyhába Ákoséknál, ugyanis bármikor megszülethetnek a picik!Nagyon izgulunk, most lesz először alma a picilánynak, és már hatalmas a pocija. Kézből hajlandó volt enni pár falat husit.

Azt hiszem senkit nem kell altatni, se a bullocskákat, se minket... Sosem sétáltam még ennyit a kutyákkal... Hogy a pihenés jól teljen, az e havi a Kutya újságot fogom olvasgatni :) Goldisok, érdemes megvenni! :)
pici-Duffnyk ♥

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések