Let's run

Ma elmentem Ingriddel városba, sétáltunk egyet magunkban. Jó volt kicsit egyedül is sétálni, kicsit nevelni Ingridet, ugyanis elszokott a normális sétától.
Jó nagyot kerültünk, de miután hazajöttem még mehetnékem volt. Átöltöztem, és elmentünk erdőzni. Grid rohangált, de nekem is elég sok 'fölösleges' energiám volt (szellemileg hulla vagyok, így jól jött különösen, plusz nem lennék bánatos, ha még 1-2 kg-ot fogynék, és állóképességem is nőne) úgyhogy fogtam magam, és elkezdtem futni. Kitaláltam, hogy meddig megyek el, és csak futottam, és futottam. Ingrid sokszor mellettem futott, csak ő pár méterrel arrébb, bent az erdőben.

Sikeresen elértem a célomat, és elégedetten dőltem neki egy fának. Aha, csak valamit elhagytam, méghozzá az ebemet. kiabálok, semmi. Na, fussunk visszafelé, pedig hazafelé sétálni akartam.
Ahogy kocogtam vissza egyszer meglátom Ingridet, aki nem messze az úttól valamit kajál. Megállok, elindulok felé, rászólok. Felnéz, belehajol,a zsákba, kihúz valamit, és elindul felém. Valami belet hozott nekem, leült nem messze előttem, és lerakta a 'kaját'  és visszaindult folytatni a táplálkozást. Hiába szóltam rá ezerszer, mintha meg sem hallaná.  Amikor kapott egyet a fenekére meglepetten nézett rám. Miután megpróbált visszamenni valami morgás szerűt produkáltam, és arrébb löktem.  Ezt addig játszottuk el, amíg nem értette meg mit is akarok. Akkor fogtam a nagy zsákot és belevágtam a mellette lévő kútba.

Szerintem felháborító dolog, hogy pár ember így kirakja a hulladékát. Legalább lezárt zsákba tenné ki...  Na mindegy, remélem semmi baja nem lesz a lánykának...

tavalyi kép... :) Ingrid most  így fekszik kint :)

A végére pedig egy nem túl örömteli hír. Falikának nekiesett pár kutyus az udvarban, és elég csúnyácskán néz ki, jó sok időbe fog telni mire helyrejön, így az idei showszezont kihagyja... Ami azt is jelenti, hogy WDS-re sem megyünk, hiszen Őt akartuk leginkább kivinni... :)  Remélem hamar rendbe jön, bár így is sokat fogok Vele lenni, annyira megszerettem, hogy majd tuti benézek hozzá a 'gyengélkedőre' :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések