SzőrmókRómeók

Péntek délelőtt Mikoztam egyet. Nagyon örült nekem a nagyfiúka, már nagyon hiányzott. Imádom ahogy bújuk, hízeleg, nyüszög... Nem lehet nem imádni :)

Fűzberki Iten
9 hónaposan
hát nem gyönyörű?!

Ma reggel korán keltem, és mentem Sándorfalvára Helgához. Nála van most a kutyája, Iten, a gyönyörű spániel.
A buszozásom 'picit' viccesre sikeredett, és ráadásul még hamarabb is szálltam le..  Nembaj, Helga eljött elém Itennel, meg még pár haverjával akiknek köszönhetem a vicces buszozást is, tehát a hangulat ismét vidám volt :)
Elmentünk Helgáékhoz, beszélgettünk, élveztük a jó időt, beszélgettünk, gyakorolt fiával, én meg lőttem Róluk képeket.

Utána bementünk a központba, kicsit szocializálni a nagyfiút : ) Nem zavartatta magát, jöhetett annyi motoros amennyi akart, ő pihizett.

Nagyon szeretik egymást, annyira aranyosak :) Iten az a bújós pasi, jön oda hozzád, nyakadba mászik, és beleszuszog a füledbe :)
Köszönöm Helga, hogy ott lehetettem, bár nagyon  sajnálom, hogy csak délelőtt tudtam ott lenni, legközelebb tovább tudok maradni remélem :) 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések