Renoválás

Itt a jó idő, úgyhogy reggel első utam Gridhez vezetett. Előszedtem az akiskat, és megjavítgattam... eléggé el vannak nyűve, úgyhogy gyakran szorulnak javításra.
Kipakoltam egy egész jó kis pályát, csajszim tök ügyes volt. Pörgött, és néha élvezet volt nézni. Szlalomja nem a legbiztosabb, de egész jó. Zónája sem valami extra, látszik hogy rég zónáztunk. Élvezi, és én is élvezem... Ha csak ennyit tudunk itthon csinálni akkor ennyit. Beletörődtem.

De azért mindig sajnálom, mert szerintem egész jó agilitys lenne belőle... C'est la vie.... istenem, egy nap hányszor ismételem el ezt a mondatot...

Miután sikerült összehoznunk egy 'hibátlan futamot' lefeküdtem az udvarra, Ingrid mellé. Fetrengtünk, bohóckodtunk. Annyira imádom ilyenkor (meg mindig) olyan kis lüke!

Most pedig indulok fotózni, már nagyon várom :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések