Készülődünk, vigyázz Cegléd! #1

Rolex az új otthonában.
Képek: Olha Ditrikh
Ma összesen egy órám volt, mert a többin fényképeztem az iskolában megrendezett országos szövegértési versenyen.
első utam Falikához vezetett. Szegénykém... Már egyébként nem vészes ahogy kinéz, de olyan kis depis szegénykém... De azért nagyon örült nekem. :)
Fogtam Ragacsmestert, sétáltunk egyet... Már ha ezt annak lehet nevezni. Ha nem pörgetem fel (ami egyet jelent azzal, hogy rámmászik, lefejel, szétrág) akkor nem nagyon akar sétálni a kis dila.


Niával szupert sétáltunk, ügyes a kiscsaj nagyon. Most nagyon tetszik a lányka. Nagy a szerelem most :)
Bent kicsit kozmetikáztam. Ragacsot még meg kell fürdetni, ő nagyon kis koszosjani. Niának a szőre pedig gyönyörű. Fényes, erős, dús. Jót elszórakoztam Vele egy fél órán keresztül, Ő meg nagyon élvezte.
Törpivel is rohangáltam egy picit, annyira ugatott, hogy nem volt szívem hallgatni tovább.
kedvenc ♥

A megmaradt két pici fenchit - Minit és Helmit - kivittem az udvarra. Ők voltak a kedvenceim régóta, úgyhogy örülök, hogy még itt vannak. Nagyon nagy bohócok, és imádnak felkéreckedni az ember ölébe, szétrágni mindenét, majd leugrani onnan. Pár galamb leszállt az udvarra, Ők meg megkergették Őket. Bár amikor felreppentek a madárkák picit megijedtek.

hiányzik a kis manó.. :( ♥

Jamaset is kivettem miután a picurik kirohangálták magukat. Ez a kutya... Gyönyörű, izmos, erős csontozatú, és különleges. A személyisége is szuper, okos, és szereti ha kényeztetik. Még vele nem is voltam így 'kettesben' így nem sokat tudtam Róla, de ma jó sokat hülyéskedtem vele.
Jött Jutka, és hozta Fekát. Nagyon szép kis szuka :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések