Akkor sétáltass kutyát, ha jól esik!


Tegnap kigörkoriztunk Ingriddel a tóra. Odafelé még majdhogynem Ő húzott, csak úgy száguldottunk. Aztán végére kezdett elfáradni. Egyébként nagyon ügyesen megtanult pár vezényszót, mint a lassíts, állj meg, szélére, fordul. Ügyi nagyon, tökre szeretek vele csak úgy menni...
Útközben kiagyaltam, hogy elviszem sétálni Damonékat, hogy gyakoroljunk... Mikor elengedtem a lánykámat, hogy fusson előre a csapathoz eszembe jutott, hogy Réka továbbképzésen van, kutyik meg Jutkánál. 



Gondoltam leviszem csajszit a partra, de közben megláttam milyen felhők gyülekeznek, így lemondtam a tervemről, és hazaindultunk. Csajszi már jó fáradt volt, éppen hogy csak kullogott, én meg néha pofátlanul otthagytam, és bevártam, ugyanis nincs rosszabb mint lassan korizni...

 Pár hete angol órán Paul tanár úrral megvitattuk kutyasétáltatási szokásainkat. Hogy miért is nem viszem reggel sétálni Ingridet, mert ő minden reggel elviszi a kutyikat. Na jó, de amikor ő viszi, nekem a buszom akkor indul... Megbeszéltük, hogy Ingridem szereti a szuttyos időjárást, és hogy ilyenkor hogyan szoktam sétálni vinni. Beszélgettünk még Ákosékról is, egyszóval elbeszélgettük az időt... 


Mára megvolt beszélve egy jó kis tali Ivettel, meg a Pöttyössel, de egész nap eléggé szuttyos időnk volt. Ivettel megdumáltuk, hogy nem tartunk ma kutyás délutánt, de aztán miután kisütött a nyompocsi mégis találkoztunk a megszokott időben a focipályánál. Kutyik rohangáltak, és ma Ingrid kivételesen jól viselkedett... Miután jöttek páran a pályára focizni behívtuk a kutyákat, és elmentünk a városba lófrálni. Elmentünk kutyakajáért, meg tettünk még egy kis kört. A végén jól elkapott minket egy nagyobb adag eső, de ahogy legjobb barátnőm, Dia szokta mondani: 'Akkor sétáltass kutyát ha jól esik'. 


Éppen ezt a bejegyzést írtam amikor megláttam, hogy kezd kisütni a nap. Fogtam a gépet, kirohantam Ingridhez, majd amikor megláttam milyen fények vannak készülőben fogtam kutyát-gépet és elkezdtem kirohanni erdőbe (Gridre retripórázt raktam) és pont mire kiértünk előbújt a napocska, gyönyörű fényeket árasztva. Vagy 5 percig sütött, addig próbáltam képeket csinálni, lett 1-2 egész jó. Nagyon hiányzik már a nyár, a reggeli korán kelések (hajnaliak...) és fotózások, a megnyugtató illat, napfelkelte, állatok... No de már csak pár nap és VAKÁCIÓ!!! (Hiszen már ÁCIÓ!!!-nál járunk) 

Megjegyzések

Unknown üzenete…
Minket is elért az eső, szóval volt singing in the rain with my dog, singing in the rain with my dog... :) jó volt dumcsizni

Népszerű bejegyzések